Klanten over Air Nostrum

Goed

Goed, alleen wat te weinig beenruimte , voor de rest alles oke

Een zeer goede reis gehad

Ondanks D icing op de heenweg op Schiphol was er direkt een andere vlucht geregeld direkt naar Brazilie Perfekt !!

Een betrouwbare airliner zonder veel poespas

De dienstverlening is sober maar op zich goed. Toestellen deden wat verouderd aan (oude en op slecht paar plekken zichtbare televisieschermen, bijvoorbeeld)

Slecht, onbetrouwbaar

Door aangekondigde staking 2 weken onduidelijkheid gehad. Aan boord onvriendelijk personeel en geen entertainment

Goed. Fijn personeel

Prima vlucht gehad; geen problemen met overstappen. Op tijd!

Accuraat en vriendelijk

Je voelt je echt gast aan boord en vervolgt met een tevreden gevoel je reis

Voldoende zitcomfort

Ervaring is positief, gezien de verhouding prijs comfort

Net niet voldoende

Te krappe beenruimte en voor zo'n lange reis geen mediascherm. Het eten was prima en het personeel ook.

Goede airline om mee te vliegen

We vlogen naar Los Angeles met een overstap in Madrid. Helaas hadden we geen eigen tvscherm om film te kijken of muziek te luisteren. Voor de rest werd alles goed verzorgd. Ik vond alleen veel tijd tussen de maaltijden zitten. Wel mocht je bij je frisdrank een zakje pinda's pakken.

Goedkope maatschappij maar je moet er niet veel van verwachten.

Wij hadden vertraging in Amsterdam om naar madrid te vliegen eenmaal in Madrid moesten. wij rennen om het volgende vliegtuig naar Ecuador nog te kunnen halen. In het vliegtuig naar Madrid hebben wij de situatie uitgelegd aan het personeel van Iberia. Zij konden ons niet helpen want we hadden vertraging.

Goedkoop maar geen stoel scherm

Ik wilde een film volgen maar Spaanse jongelui bleven in de gangpad staan, dus je kon de grote scherm niet zien. Stewardessen deden er niets aan.

Goed, maar geen eten of snack

Goed, op tijd en correct. Het lijkt er in het algemeen op dat alles "kaler" wordt. Maar het belangrijkste is dat het veilig is, dat gevoel hadden we wel

Een maatschappij die het moeilijk heeft

Maanden van te voren geboekte vluchten worden zonder opgaaf van reden gewijzigd waardoor de reistijd van Gran Canaria naar Amsterdam veranderde van 4.5 uur naar 11 uur. Beenruimte is belachelijk klein. Alle eten moet gekocht worden, zelfs een glaasje water.

Toestel was schoon en zit ruimte goed

Teleurgesteld dat er geen koffie of thee +broodje bij de prijs inbegrepen was op de vlucht naar Madrid. Het tweede gedeelte werd door Royal Air Maroc uitgevoerd van Madrid naar Casablanca en daar werd wel eten en drinken geserveerd zonder extra kosten.

Netjes en correct

Service aan boord op het europese traject nihil intercontinentaal goed

Veel vluchten naar zuid amerika

Op zich goed, had wel langere wachttijden (6 - 7 uur) in madrid voor vervolgvlucht

Goed verzorcht en betrouwbaar

Alles ging op tijd en voor de rest prima geregeld aan komst was ook op tijd vertrek ook prima en aankomst op schiphol ook op tijd

Erg weinig beenruimte

Vertrek en aankomst punctueel, comfort tijdens de vlucht echter minimaal door zeeeeer beperkte beenruimte. Er waren enkele langere passagiers die ervoor kozen de hele vlucht te staan.

Goede service eten kan beter perfect optijd

Wij hebben al enkele malen met Iberia gevlogen en wij zijn tevreden met de service die deze vliegmaatschappij bied.

Niet geoliede maatschappij

Er is aan boord te merken aan de houding van sommige bemanningsleden dat er intern veel problemen zijn

Muy Bien !

Nette vliegers, niks op aan te merken. Goede verhouding prijs kwaliteit. Enneh, ja beenruimte, ik ben een wat lang Hollander en Iberia bouwt zijn vliegtuigen op de gemiddelde lengte van de Spanjaard.

Alleen mee vliegen als prijs zeer laag is

Personeel komt niet vriendelijk over. Vliegtuig werkt met algemene tv schermen waardoor je niet op je eigen tv scherm evt ander films kunt kijken of spelletjes spelen.

 

Wat vinden reizigers?

"Voldoende zitcomfort
Ervaring is positief, gezien de verhouding prijs comfort
"
Bekijk alle Air Nostrum klantenreacties